För att du är du


Du skriker ut din ångest och ser förtvivlat
spegelglaset krossas framför dina fötter
ett liv i spillror avspeglas i
varje andetag
 
men det finns någon för dig också där ute
som tycker om dig som du är
för att du är du
unik
 
Du är fet, äcklig och händerna krampar
väntar på att slå sönder dig inifrån
dit alla tysta orden gömmer sig
av rädsla för
livet
 
men det finns någon för dig också där ute
som tycker om dig som du är
för att du är du
unik
 
Du känner dig misslyckad, värdelös
ensam mitt ibland alla andra
och du vill låta tårarna viska
hjälp mig överleva
eller dö
 
men det finns någon för dig också där ute
som tycker om dig som du är
för att du är du
unik
 
Gråtandes plockar du försiktigt upp skärvorna
av det som skulle varit du om
du bara kunde få hjälp att
hitta tillbaka till dig
själv igen



Anonym

Hej vännen!
Hoppas att du kan ta detta på rätt sätt nu, DU är vacker men inte det anorexin gjort med dig, du skall kunna vara fri och gå klädd som du vill trots det och där tycker jag att du är modig <3
Du är en Fighter!!
Kramar Mia

Svar: Hej <3..jag önskar så att jag kunde byta ut mina egna ögon och se vad andra ser.. att sedan våga tro. Jag vet att du menar väl. Tack :) Alla borde få gå och sedan känna sig fria med det. Det är vissa kommentarer som gör så ont att höra och att sedan också våga se mig själv. jag som bokstavligen springer förbi speglar!
kram <3
Lilla hjärtat

2015-03-11, 18:07:43     
J

Men.... Nu fick jag ont i magen :(

Svar: Vet inte vad jag ska säga.. <3 Det är bara så svårt.kram!
Lilla hjärtat

2015-03-28, 23:47:27      http://nattstad.se/jenniferevelina



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR