Vill vara två

 
Jag valde att gå
hade inga känslor kvar
eller för starka
ville inte bli
beroende av dig
 
och lämnad
 
lever mitt liv
som jag fantiserar ihop
för att göra mig
starkare
inte beroende
 
av dig
 
men ibland kommer den
hopplösa känslan
över mig
ensamheten
rädslan
 
bli bortglömd
 
vill ha någon att
luta mig mot
när det känns tungt
när hoppet
trillar
 
över kanten
 
behöver någon bara
en hand som
stryker undan
håret
och säger
 
allt blir bra..



Karin

<3

Svar: Precis vad jag verkligen behövde.. kramar! <3
Lilla hjärtat

2015-08-28, 22:05:26      http://forevermore.blogg.se
Denise

Hej vännen!
Mysigt att få ett par ord från dig igen (även om jag som vanligt blir så ledsen över att höra hur dåligt du mår). Önskar jag kunde göra något för dig fina.

Själv går mitt liv också i 120km/h så jag är ledsen om jag är himla seg på att svara på kommentarer/mejl. Inte min mening att ignorera eller bortprioritera men ibland räcker tyvärr inte tiden eller energin till.. Tror & hoppas du förstår..

Ta hand om dig finis, tänker mycket på dig ska du veta.
Kram

2015-08-29, 21:37:40      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR