Under huden är vi alla lika små

 
Idag har det varit svårt att hålla barnet inom mig på avstånd. Det gör ont att skriva, allt gör ont.
Ledsen över att jag inte kunde rädda henne.
Att jag inte skrek tillräckligt högt eller slog med armarna för att försvara mig. Hon har varit gömd under min hud i ett sätt att försvara sig, försvara mig. Tyst för att inte spricka..
 
Idag har allting gjort alldeles för ont och allting har kommit mig för nära.
Smärtsamt nära!
 
Nu önskar jag mig tjugo meter snö att begrava mig under och inga krav att gå ut i höstsolen.
Idag är det svårt att leva som jag vill. Försökte packa på förmiddagen, men det var som att gå rakt in i en vägg.
Det blev för mycket. Allt blev för mycket. Imorgon kommer mamma och hjälper mig för på måndag börjar flytten på allvar. Tre nätter kvar i denna lägenheten.
Tre nätter och jag kan inte andas.
 



MALIN

Wow, har du ritat denna? SÅ himla himla himla fin! Kram

Svar: Tack Malin :) blir alltid så glad över kommentarer som din... aningen självkritisk Kram!
Lilla hjärtat

2015-10-25, 00:05:15      http://malinkirstine.se
Denise

Vad mysigt med en liten kommentar från dig finis. Tråkigt att höra att du inte mår bra, jag finns alltid det vet du (även om jag är sämst på att svara på just bloggkommentarer just nu).
Vart har du flyttat? Och hur kommer det sig att du har flyttar? Uppdatera mig här eller på mejl, det gör du som du vill.

Kramar <3

Svar: Hej sötis! Jag har skrivit lite om orsaken till flytt tidigare tror jag, men inte helt säker. Ska ta upp det i ett inlägg och hej tjejen jag väntar fortfarande på din nya adress. Listat ut den, men vill inte att någonting kommer fel :) Vet att du finns och det är jag så glad över!
Det har varit så mycket som hänt under en tid som gjort mig mer sårbar och deprimerad att jag inte orkat någonting.
Flyttat inom stan så inte långt alls då jag kan se min nya balkong härifrån hihi..

Kramar om dig <3
Lilla hjärtat

2015-10-25, 14:43:44      http://flikkand.blogg.se
Agnetha

Så fina texter med så mycket smärta och ensamhe bakom ❤
Känner så väl igen mig. Styrkekram

Svar: Tack, men det gör mig ledsen att du känner igen dig. Ta hand om dig <3Kramar
Lilla hjärtat

2016-03-20, 17:58:55     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR