Hipp hipp hurra det är våran dag

 
Grattis till dig min allra finaste tvillingbror!
Ikväll ses vi genom att bära det allra sista till min nya lägenhet.. eller jag har inte burit så mycket utan den biten har jag fått hjälp med. Räcker gott och väl med all packning jag kämpat med länge nu. Ikväll kommer bli första natten här och om jag sover är tveksamt. Känner jag mig själv rätt så blir det att jag vandrar runt här och plockar upp saker. Vänta tills morgondagen är inte min melodi.
Varje flytt jag gjort så har jag varit klar på kort tid. Visst skulle jag vilja ändra om en del, speciellt byta lite färger och jag är i stort behov av både ny stol, även ett större data/teckningsbord och någon lampa till sovrumstaket saknade jag redan i min tidigare lägenhet. Mindre saker som filt, kuddar, gardiner i de färger jag vill.
Alltid roligt att ändra om lite och just detta har jag velat under så lång tid, men inte haft råd.
Att pengar ska sätta käppar i hjulet alltför ofta.
 
Nej, dags att få lite gjort. Småkillarna kommer medans tvillingen tränar ikväll.
Så jag får lite mys på födelsedagen ialla fall  :)
 



Denise

Och ett lika stort grattis till dig fina vännen! Hoppas du är på bättringsvägen från magsjukan & fick en okej dag!

Tusen kramar <3

2015-11-17, 17:08:55      http://flikkand.blogg.se
Denise

Hej finis! Kul att få några ord från dig, tänker på dig mycket. Skickade iväg ett mejl till dig med mina nya adress-uppgifter, jag hoppas det kommit fram.

Kram på dig <3

2015-11-28, 22:16:28      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR