Ställ dig upp och kriga även när du har varje anledning att ge upp

 
För ni kan inte se att hela världen rasar omkring mig.. eller
så är det helt enkelt så att små människor inte syns
när alla andra ansar i sina liv.
Jag vet inte hur många fler motgångar som jag kan ta emot. För vet ni vad?
 
De är redan alldeles för många!
 
Hur ska jag kunna kämpa så mycket som ni förväntar er endast för att visa att jag kämpar och att jag vill?
Hur ska jag kunna visa för er när jag inte har råd att leva som ni?
 
Ställ dig upp och kriga!
..men ni bryr inte om min verklighet och jo, JAG VILL BARA FÅ MÅ BRA!
 
 



Nattenshemlighet

Känner så igen det du skriver. Var precis där jag också. När jag var inom sjukvården så var det som att kämpa var samma sak som att lyckas. Lyckades jag inte då sa dom att jag inte kämpade. Min värld rasade också och jag föll hårt rakt ner i djupet och slogs i tusen bitar. Många bitar har jag ännu inte hittat. Ge inte upp om livet, håll kvar i det som är friskt även om det är svårt att hitta. Du har så mycket att ge och ta av livet, dina texter är helt fantastiska. Många kramar

2015-02-23, 17:52:09      http://nattenshemlighet.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR