Rädsla i varje andetag


Min själ är borta
förövaren som skulle vara min förebild
tog sig an mitt hjärta på ett grovt sätt
 
ett hjärta som barnet inte lärt sig låsa
 
när tjuven i sitt själviska letande
efter makt och övertag
känslolöst tog för sig
 
gick han lös på barnets innersta inredning
varje grepp kring min kropp
rör sig i mina ådror
 
pulserar av rädsla
andas inte.. andas inte
 
alla oersättliga tankar och känslor
slets sönder och blev äckliga
hjärtat lämnades
 
i ett trasigt och blodigt skick
 
reparationerna är svåra att göra
de har kostat en barndom
och
 
förlorarat
fortsatt liv..
 
springandes ifrån sin egen skugga
rädsla i varje andetag
 
han tog min barndom och i samma sekund
önskade jag att någon kunde
sända mig till änglarna
 
vem hörde ett barn som grät
i tystnad
 



Jonna

Låt honom inte få ta mer av ditt liv, du kan fortfarande få ett bra liv om du söker hjälp. Kram

Svar: Det ligger så mycket mer bakom och så mycket som faktiskt gör att jag inte kan få någon hjälp. JAG VILL HA ETT LIV UTAN ANOREXIN! Kramar <3
Lilla hjärtat

2015-03-18, 19:24:20     
Felicia

Åh, jag blir så berörd av bilden på flicka. Det gör så ont. Precis hittat hit till din blogg.
Kram.

Svar: Hej!Jag har tänkt svara under en tid, men jag mår verkligen inte alls bra av flera olika själ. Kände ändå att jag vill tacka för dina ord.. för dig kan de tyckas små, men för mig betyder de enormt mycket.
KRAM <3
Lilla hjärtat

2015-11-18, 16:02:53     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR