Mitt hjärta hänger i en burk


Mitt liv finns på burk
det går att köpa i närmaste butik
mitt emellan raden av framtidsdrömmar och ensamhet
om du går förbi någon gång
så kan du väl stanna till bara ett
litet ögonblick
titta in och köpa en burk
 
mitt emellan framtidsdrömmar och ensamhet
hänger en burk med mitt liv
och det är bara jag som inte har råd
 
Mitt hjärta hänger i en bur
högt över min säng
precis bredvid lampans gnistrande kristaller
ställer du dig på en stol
så kan du säkert haka av den ifrån kroken
om du hälsar på någon gång vill säga
 
Mitt hjärta hänger i en bur
högt över min säng
och det är bara jag som inte når upp
 



deniiise :)

Tråkigt att internet strular för dig vännen, hoppas det löser sig snart.
Och du, inte visste jag att du hade en tvillingbror? Vad kul! Har ni en nära relation? :)
Min föredetta bästa kompis var tvilling & de var jättetighta, båda två bli liksom mina bästa vänner tillslut, haha.

Ser så framemot ditt paket sötnos. Ska införskaffa mig brevpapper så fort jag kan så jag kan skicka ett litet fint brev till dig med. Fick dock lite prestationsångest när du skriver så himla fint & är så pysslig och duktig. Själv ligger min kreativa nivå på noll, hihi..

Ser framemot att få se mer hur det ser ut i din nya lilla lägenhet sen.
Kramar

2014-09-18, 17:23:02      http://flikkand.blogg.se
ami

Jag tycker du är otroligt modig som vågar skriva allt som du gör, att kämpa sig till ett bättre mående. Jag gör likadant fast på ett annat sätt, var stark. kramar!

Svar: tack.. jag skriver för att få tankar och känslor ur mig. Känns aningen lättare då och sedan kan jag gå tillbaka och förhoppningsvis se framstegen tydligare :) Ta hand om dig du med för livet finns därute!
Kramar
Lilla hjärtat

2014-10-01, 19:51:31      http://twofaced.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR