Ingen har gått i samma skor som jag även om de vore av ett liknande märke


Många känslor idag. Djupa tankar och ensamhet, tomhet. Tårar, men det är helt okej att känna för ingenting kan göra mer ont än sanningen som varit. En total tystnad ifrån alla håll. Det märks att flera omkring mig varit eller är förkylda och allmänt nere. Det känns som om det vore en hel evighet sedan jag fick mysa med mina brorsbarn.
Inser någonting jag redan tidigare visst, men som blir så tydligt nu. Jag älskar de två så otroligt mycket.
"jag älskar dig!"  ..säger han och kramar om mig längre än längst.. som om hela världen skulle rasa ifall han släppte taget om mig.
Att betyda någonting för någon.
 

Idag har jag vandrat fram och tillbaka ena stunden till att i nästa sitta ihopkrupen och stirra framför mig utan att veta vad jag egentligen tittade på. Försökt fånga blicken på ngonting viktigt utan att hitta den där lilla puselbiten som fattas. Lutar mig emot kudden och tröttheten kommer, men jag kan inte ta den till mig. Tiden rusar iväg och det går alldeles för fort. verallt pratas det om tomtar, jue, pepparkakor, glögg, julklappar och allt annat som hör julen till.. för så många. Ja, det är nog ingen som jag hört säga "snälla låt mig slippa julen!"
Året har gått för fort och den har gjort för ont på olika sätt. Visst har det funnits många fina stunder också och dom håller jag kvar i hjärtat, men kan jag inte få slippa resten?
 

Ibland slår det mig att jag sitter i min fina, älskade,saknade grannes lägenhet.. gumman då!
Min syster.. min älskade saknade syster. Förlåt för att jag misslyckats vara den jag borde blivit. Tomhet.
Livet är hårt, men jag försöker ta mig uppåt. Verkligen.. jag gör allt jag kan!
..men just nu, idag, ikäll har jag bara velat krypa upp i någons knä istället för att krama sönder en kudde.
 

Väntar på att tiden ska gå tills det blir en ny dag, eller om jag ska sätta mig och göra någonting med de få timmar som är kvar. Funderar på om jag ska sätta på en film.. Tomheten kommer tydligare igen.
Jag känner mig som...................................... ingenting alls.
 

Orden betyder ingenting, men jag har sagt det tusen gånger om tidigare.
Jag kämpar för livet!
Här kommeren urusel bild på en tavla jag målade för en tid sedan. Vet att en del av dessa foton nyligen kom up här, men nu visar jag den riktiga bilden. *nallekram till dig*  Fotad i så dåligt ljus, inte konstigt då morgonen inte ens hade börjat och sedan har det mest varit mörkt ute. Over and out. Nu slipper ni mig för en stund ialla fall. Jag känner mig bara tom.
 
 
 
 



NallekramsMia

Goaste goa!
Vet att Du kämpar förtvivlat. Finns här <3!!
Åååh vad fin!! Nu fick 'lilla fröken nyfiken' sin nyfikenhet stillad *ler*!! Kan riktigt tänka mig att den kommer att pryda sin plats hos Dig, fina Du.
Blir orolig när jag läser hur yr Du är o att Du ramlar... Lova att Du inmundigar 'kylskåpsinredningen' o inte bara låter den pryda sin plats goa Du...
Låt inte de tunga tankarna ta överhand utan försök, snälla Du försök, fokusera på de ljusglimtar Du har omkring Dig o i Ditt liv...
Oändligt många mjuka nallekramar från mig till Dig.

Svar: Goaste dig :)Tack, den får bli ståendes på en byrå tills jag hittar en ny lägenhet.
Hittade en borttappad kommentar, men du vet väl att jag tänker på dig ändå och finns bara ett klick ifrån dig. Sedan att orken verkligen inte är med mig på olika sätt, men jag kämpar som en seg liten råtta. Svårt att smälla till tankar och känslor när jag sitter ensam. Kylskåpsinredningen, vet inte vad jag ska säga, men flyttar och möblerar om. Önskar så att du mår bättre nu <3
Kramar om dig
Lilla hjärtat

2014-11-09, 00:32:44     
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gud så vacker. Du är begåvad♥

Svar: Tack så glad jag blir nu :Dkramar <3
Lilla hjärtat

2014-11-12, 12:33:47      http://patriciac.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR