De små vet hur mitt hjärta kan fyllas på med liv

 
.."Pappa kan inte vi flytta?"
"Varför då.. vart vill du flytta?"
"Närmare Madde!.. Jag vill bo närmare Madde!"
"..ja, men när du blir större så kan du cykla till henne själv"
 
Ja,jag hade lyckan att få ha småkillarna hos mig en stund härom kvällen och självklart har jag inte hjärta att säga nej när jag får frågan om de får komma hit. Älskade ungar! Orden hörde jag då min bror kom för att hämta hem killarna. Om det värmde lite extra att höra lillkillen ord.. han lät så mycket mindre på röstn än sina nu fyra år. Jag älskar dom ifrån solen, månen och fram och tillbaka igen tusen gånger om. Att jag den dagen inte kunnat sova alls. Att natten innan varit lika tom på sömn, kände att jag inte ville missa dessa timmar.
En kille på vardera sida, tätt, tätt intill det är MYS på hög nivå.
 
"Titta på mig nu då!"
..nästa kille sekunden efter:
"Tittar du nu..?"
 
Oj, inte lätt att vara i full fokus på båda samtidigt hihiii..
En stunds kel och gos med Tintin fick det bli också för storkillen, medans jag och lillen gosade ihop oss framför Bolibompa. Bolipom.. bolimompapa!
 



Denise

Åh tack fina vännen! Hade en superbra dag med pojken min. Du är så söt. Hoppas du mår snäppet bättre nu, du har ju en himla massa kärlek omkring dig iallafall.
Kramar

2014-11-20, 11:47:29      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR