Tidig Mors dag

 
 
Ännu en natt och jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fick en ynklig timmes sömn. Snart får det bli att börja gå i sömnen för nu börjar detta likna katastrof. Vilket fall som helst så ska jag in i duschen och sedan så småningom cykla iväg för att plocka lite liljekonvaljer till fina mamma.
Ge henne det kort som jag gjorde igår. Sitter väl där en liten stund innan hon ska åka iväg till min syster. Solen skiner och jag hoppas den bestämmer sig för att stanna. Att ligga under solen och sova skulle jag så väl behöva. Magen krampar igen. Inte alls roligt att vakna med en krampande mage.
 



deniiise :)

Åh, tack finis!
Jag visste inte att du hade en koppling till min lilla stad, här här himla vackert. Speciellt nu på sommren, då är det oslagbart!
Bor du i Varberg nu eller hur ligger det till?

Kram

2014-05-25, 16:08:57      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR