Lite pyssel

 
 
Sitter och kommer på mig själv med att sjunga för mig själv.
Har lyckats tränga undan "tjocka mig känslorna" för en stund. jag kan väl inte sitta här och påstå att jag äter för glatta livet, för DET är fortfarande ENORMT SVÅRT. Tänker inte ge upp, tänker inte så är det bara.
 
Pysslat lite med ett kort tills imorgon för ni har väl inte glömt bort lilla mamma? Solen skiner genom mitt fönster och väggar och tak är fyllda av ljuspärlor ifrån kristallkronan i taket. Älskar när det blir så.. som liten tyckte jag mammas lampa bildade helt underbara stjärnor i hela rummet när solen sken genom fönstret. Nu ska jag fortsätta pyssla en stund och sömnen, den är fortfarande frånvarande.
 



Veronica

Vad roligt :)

Svar: Ja, visst är det <3
Lilla hjärtat

2014-05-24, 18:51:50      http://wallgrenveronica.blogg.se
LIENE

Kul med pyssel :)

Svar: Ja.. kan sitta i evigheter ibland känns det som. Så skönt att jag äntligen fått lite ro att göra det. <3
Lilla hjärtat

2014-05-24, 20:20:08      http://lifefromwithin.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR