Just nu vill jag leva!

 
 
Åh, jag har så mycket glädje och skutt i magen att jag känner mig alldeles yr!
Kan inte minnas om jag någonsin haft denna känslan tidigare.. måste varit väldigt länge sedan..
 
Just nu vill jag bara krama om alla fina som skriver alla dessa underbara ord till mig både här och där och det betyder så enormt mycket för mig. Ni hjälper mig att hålla mig över ytan och efter att igår ha fått tillbringa dagen tillsammans med denna lille killen.
Fick världens goaste puss och en kram som jag nästan trodde skulle ge mig blåmärken, för han ville inte släppa taget.. men jag hade med glädje cyklat hem både gul och blå.

Vaknade sedan med den allra värsta ångesten och gråten ville kväva mig. Kände att jag inte orkade längre alls. inte alls.
Min spegelbild är så snedvriden, men nu tänker jag lämna det.
 
För just nu vill jag bara ANDAS!
Så ha det så skönt i solen, nu ska jag sätta mig och teckna med
ett leende på läpparna.
 



Juliaj

Älskade vän, jag hoppas så innerligt att detta håller i sig nu. Det finns trots allt så mycket fint och glädjande i världen att det är slöseri att inte ta vara på det man kan. Tillsammans kan vi göra mycket, men motivationen kommer inifrån. Håll fast vid de lyckliga stunder du känner och låt dessa dra dig framåt.
Vi kommer ha det så bra i sommar, vi kommer må bra och skratta genuint. Tro på dig själv och din egen förmåga att klara det.
Många kramar <3

Svar: Älskade dig! Jag sitter här och tänker på dig hela tiden. Du finns alltid hos mig och jag längtar så till sommaren. Det finns inga ord som kan rymma den längtan <3Jag försöker att hålla kvar tankar och känslor som bokstavligt talat har räddat mitt liv det senaste dygnet. Utan dig vore jag ingenting, du betyder så otroligt mycket.
Tack finaste <3 Kramas tillbaka <3 Jag VILL och jag SKA :)
Lilla hjärtat

2014-05-23, 13:44:34      http://juliaj.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR