I´ll be fine but just not today

 
Låter tystaden tala för sig själv ikväll.. Orkar inte vara stark när mitt inre känns avbrutet, trasigt och så ensamt.
Ingen idé att försöka skriva om vad som hänt och inte hänt sedan jag senast var härinne. Tycker inte att någon ska behöva be om ursäkt för "dålig bloggning", för visst är det så att när det blir ett tvång så.. sluta då.

Därför ber jag inte om ursäkt, även om jag är ledsen därför att jag verkligen saknat och behövt ventilera om än så lite, lite.

Jag har kämpat och kämpat. Jag har gråtit och gråtit. Jag har sprungit vilse och aldrig kommit hem igen och nu saknar jag någon så mycket mer än vad jag kunde tro att jag skulle behöva göra.
Inga ord mer om det.. det gör ont helt enkelt.

Någon som vet varför det inte går att lägga upp fler bilder i samma inlägg? Krånglat länge nu så snälla om någon kan hjälpa mig till rätta?
puss
 



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej man ska inte be om ursäkt för att man inte bloggat. Det är din sida och du skriver när du känner att du vill.
Ledsen att höra att du har det extra tufft nu. Kan tyvärr inte hjälpa dig mer än att finnas här för dig. Tyvärr måste du kämpa själv för att nå framåt och må bättre♥
Finns det ingen där du bor som du kan prata med, kurator/psykolog/diakon? Du behöver ju någon, det är uppenbart.

Åh, tur att din granne mår bättre. Känns som du behöver henne. När du sitter hos henne och pysslar om henne kanske du inte lägger så mycket energi på elaka tankar om dig själv.

Kramar♥

2014-05-20, 15:55:08      http://sessie.se
deniiise :)

Söt du är!
Bara vetskapen om att jag kan hjälpa dig, om ens det lilla lilla, gör mig glad. Jag hoppas verkligen du kan hitta tillbaka till livet en dag men då måste du också kämpa.

Kram

2014-05-20, 17:46:45      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR