She belived she could so she did

Att våga möta dagen med ett leende är svårt när rädslan att falla är så stark, men idag vill jag göra det allra bästa för att andas lite friare.

Det har gått alldeles för lång tid med att stänga in och försöka tränga undan gråten som måste få komma fram. Det är dags att jag verkligen gör mitt allra bästa för att tro på orden ni säger, även om det är långt ifrån vad jag själv känner.
 

Varför ska det vara så svårt, måste det vara så svårt egentligen?
Jag vill, nej jag tänker lyfta ansiktet lite, lite högre och försöka se verkligheten ur ett annat perspektiv.
Försöka göra dagen mer till min än till anorexins.
 

Jag har ingenting att förlora, men det är svårt att strida ensam.
Ensam är inte stark, inte stark alls.



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så fint!

Svar: Tack :) <3
Lilla hjärtat

2014-03-25, 16:32:34      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR