Jag vill vara hos dig när våren tittar fram


Det spelar ingen roll hur många tårar som trillar nedför dina kinder. Jag kommer ändå aldrig tröttna på att gå i våta skor. Det spelar ingen roll hur högt du skriker i förtvivlan. Jag kommer ändå aldrig tröttna på att lyssna på dina ord. Det spelar ingen roll hur fort du kommer försöka springa ifrån allting. Jag kommer ändå alltid att göra allt för att vara så nära dig som möjligt. Det spelar ingen roll hur många gånger du kommer säga att du känner dig värdelös eller hopplös. Jag kommer ändå alltid att tusen gånger mer tala om för dig hur mycket du betyder för just mig. Jag kommer stanna kvar vid din sida för alltid och det tror jag att du innerst inne vet.. men
 
Jag skulle vilja tala om det för dig igen och igen.. och igen..
Gumman vad jag saknar dig!
Jag längtar tills vi ses min finaste vän.



Anonym

Hej! Jag läste din kommentar i Linneas blogg och blev så sjukt ledsen att du blev påverkad av att hon skrev ut sin vikt och att du har anorexia. Jag känner inte dig men kämpa på, du kommer att klara det. Jag tycker att du ska vända dig till mer positiva bloggar i framtiden <3

Svar: tack vad gulligt av dig att lägga märke till det :) Kommer helt klart att tänka på det en del för det är lätt att räkna ut ett och annat liksom.Hoppas du har det bra och kram <3
Lilla hjärtat

2014-03-20, 18:58:29     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR