Teddyhunden

 
Så har hon bytt ägare.. lilla flickan med sin teddyhund
 
 
Hon har varit väntat och efterlängtad länge, så snälla ta väl hand om henne för hon behöver så otroligt många kramar. Kramarna som hon inte längre kan få utav mig och jag inte av henne.
 
 
Tog lite foton i allra sista minuten så det fick bli som det blev, kanske kommer upp fler senare någon gång. Om inte annat så för att "hälsa på henne lite"..
 
 
Jag vet att hon blir älskad. Lilla tjej med teddyhunden.
 
 
Jag vet att det varit tyst och tomt under en ganska lång tid, men jag mår inte alls bra.
Önskar er en fin Midsommarafton imorgon.
 



Juliaj

Den är magisk bortom ord. <3

Svar: Tack Gullis <3 Du vet var jag finns.. Kramar!
Lilla hjärtat

2014-06-19, 17:37:56      http://juliaj.se
Hannah

Den är jättefin! Du är otroligt begåvad, verkligen. Skulle gärna köpa en tavla av dig nån gång :-)
Kram från Hannah

Svar: :D tack så roligt att du tycker om den! Kram <3
Lilla hjärtat

2014-06-27, 17:55:41      http://www.hannahscountrylife.blogspot.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR