Glad Midsommar!

 
Så är dagen här som kändes som en evighet till.
Sommaren då den ska vara som ljusast och vackrast. Dagen då små flickor plockar sju sorters blommor och lägger under sin kudde. Dans kring stången och små grodorna som får varenda turist att vända sig dubbelt av skratt och undrar vart de har hamnat någonstans.
Så många förhoppningar och önskningar..
 
Ikväll får jag väl försöka plocka fram ett blommigt örngott (om jag nu har det..), men nu ska jag först titta in till grannen en stund så att både hon och jag kan få lite sällskap. Blir så ledsen över att hon ska behöva ligga där ensam och att det är väldigt stor risk att "familjen" tackar nej när hon får en plats på ett boende. Vi andra kan ingenting göra, mer är att finnas där. Nej, jag blir bara ännu mera ledsen och upprörd när jag tänker på hennes situation och andra saker runt omkring.
Andas.. andas....... a n d a s .... a n d a s ...
 
Resten av dagen blir en fortsatt kamp.. det lämnar jag utanför just nu. Det är kallt.. vem har värmen?



deniiise :)

Åh, vad mysigt att få ett par små ord från dig igen. Jag har tänkt på dig en hel del.
Vad tråkigt att höra att det är tungt för dig, jag önskar jag kunde lätta dina problem.

Tusen styrkekramar.

2014-06-22, 19:28:52      http://flikkand.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Som alltid är du så snäll som finns för din granne. Hur kan familjen tack nej till en plats på ett boende åt henne. Det hade väl vart det bästa för henne, nog för att hon har dig, men du kan inte titta till henne dygnet runt, det kan de på ett boende. Och förhoppningsvis kan hon få ännu mer sällskap där.

Hur har du haft det under tiden jag varit borta? Jag hoppas du har försökt vara snäll mot dig själv? Tänker på dig!
kramar

2014-07-03, 11:35:35      http://sessie.se
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Förlåt för att jag inte hört av mig, mycket med både kalas och besök.. Hoppas allt är bra med dig!!
Maila gärna, bättre på att kolla mailen en kommentarerna på bloggen :(
Kramar!

Svar: Inte ska du be om ursäkt.. inte skrivit mycket själv heller. ibland blir det så.. jag mailar istället för det är mycket som har rört om både inuti och utanpå så jag har inte haft lust till någonting alls.Förstår att du haft mycket med kalas och besök :) Glad för din skull, även till jobben!
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-07-06, 00:15:14      http://carrosungar.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR