Näringsdryck.. Ångestdryck du skrämmer livet ur mig!

 
303 kalorier i en ÅNGESTFLASKA med sugrör!
Sedan att bestämma smak och sort, de hade bara två olika hemma. kaffe, choklad, banan och en till vilken jag inte minns gick bort direkt. Jag kände hur folk stod och väntade, men hon var gullig och tog sig tid för att stötta och hjälpa mig. Tydligen varit enormt orolig över mig och sa att hon kunde se genom jeansjackan hur mager jag var. jag kan inte skriva att jag är det då känslan skriker någonting helt annat!
Tre feta kalorier mer i denna och hon såg långt innan dess min RÄDSLA!
 
"Ska jag hjälpa dig att välja?"
"..... ja"
..mumlade jag skakigt fram medans mina fötter höll på att ta döden av mig,
men det är en annan historia. Berättar mer en annan gång för inser att kroppen verkligen inte tål speciellt mycket. Så tråkigt att inte kunna gå promenader med kameran nu då solen skiner igen. Så det kommer säkert att bli en del gamla en tid, eller sådana som inte kommit med.
Verkligen inte alls orkat med vare sig livet, psykiskt eller fysiskt. Suttit apatisk eller sovit, men nu börjar jag att spåra ur totalt.
 
I söndags var jag på ett 7 årskalas. Så bilder därifrån kommer så småningom.
Nu har jag i alla fall några näringsdrycker i kylskåpet. Känner mig lite stolt ändå att jag
VÅGADE!
 
TREHUNDRETRE KALORIER I EN ÅNGESTFLASKA MED SUGRÖR!
Och jag känner mig som världens fetaste, fulaste och äckligaste.
 
 



deniiise :)

Fy fasen, vad du är bra vännen. Så himla stolt över dig. 300 kcal är inte mycket men de kommer att hjälpa dig. Hoppas du är lika stolt över dig själv som jag är.

Himla fina du, blir alltid lika glad när du skriver ett par rader, du är ju så himla gullig mot mig. Och du, jag är hundra procent ävertygad om att du är precis lika fin som alla andra. Och det livet, det kan du få.

Kramar

2014-07-09, 19:09:18      http://flikkand.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men nu gjorde du mig glad. Du behöver det där och jag vet att du innerst inne vet det du också. Du är starkare och modigare än vad du tror.

De senaste dagarna har jag varit så ångestfylld att jag knappt har vetat vad jag ska göra av mig själv. Och det sitter i än. Livet är verkligen svårt nu.
Nu får vi kämpa framåt och ta nya tag både du och jag.

Tänker på dig!

2014-07-09, 22:59:00      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR