Jag undrar om hjärtat håller

 
Jag vet inte längre
hur jag ska kunna förvandla
mina känslor
till ord
det är tyst runt omkring
 
..men på insidan pågår
 
ett ensamt krig
i tysthet
ord utan
röst
 
..men det känns
 
och som små steg
i taget
glömmer jag bort
hur jag stavar
till tomhet
 
ensamhet
 
det är som ett enda
hål i mig
och jag undrar om
hjärtat håller om jag
faller
 
..åt rätt håll
eller fel



deniiise :)

Jag förstår din frustration om att du inte kan få någon samtalskontakt men jag förstår även vården, rullstolsbunden heldygnsvård hade verkligen varit det mest nödvändiga för dig. Med din låga vikt så riskerar du livet var dag bara genom att röra dig & jag tror, tyvärr, inte att du är speciellt mottaglig för terapi förrän du gått upp en del i vikt. Hjärnan funkar inte som den ska annars, sorgligt men sant.

Ta hand om dig vännen & försök ta till dig mina ord. Innerst inne tror jag att du vet att jag har rätt.

Kram

2014-07-22, 18:44:44      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR