Det är inte tårar


Jag gråter inte
mamma..
 
jag försöker bara få
alla minnen
 
 
att rinna
ut
 
 
 
genom mina ögon..



Nathalie

Underbart hår!! Vilken glans! Har du sådär snyggt självfall naturligt? Lite småavundsjuk här, har helt spikrakt hår oavsett vad jag gör :P
Kram<3

Svar: Tack nu blev jag glad :) Denna gången hade jag sovit med två flätor i håret hihiii.. så skönt att göra det ibland tycker jag. Du är fin i håret tycker jag och dessutom väldigt söt!
Kram och ledsen att jag inte hört av mig på länge, men det är aningen för svårt nu.
Tänker på dig och läser hos dig <3
Kramar!
Lilla hjärtat

2014-07-26, 10:31:00      http://envanligovanlignathalie.blogg.se
Maja

Jag tänker på dig också, det ska du veta!
Hoppas ju dock på att Capio tar emot mig. Tror att deras koncept är det allra bästa för mig.
Kram! <3

Svar: Om det fanns någonting jag kunde göra för att påverka.... <3 Capio är nog troligtvis det som skulle passa mig bäst också. Testat en del annat och här finns bara vuxenpsyk och där blev jag betydligt sämre. Var inlagd över ett år i sträck den första gången och gick ned i vikt. Det finns en trygghet att vara inlagd, att lägga över allt ansvar på någon annan. Samtidigt så är jag så rädd för att bli ännu tjockare!!!! Förlåt, men det är så jag känner mig. Dumma hjärnspöken!
Tänker ofta på dig och snälla, snälla ta hand om dig <3
Kram!
Lilla hjärtat

2014-07-26, 13:34:27      http://nolicedere.blogg.se
nattenshemlighet.blogg.se

Vilket fint hår du har!! :)
Det här är nog min favorit dikt, den säger så mycket med få ord, och den säger exakt det som jag känner. Har sagt det flera gånger tidigare, du skriver verkligen fantastiskt bra!
Kramar

Svar: tack snälla dig <3Ta hand om dig!
Kramar om dig
Lilla hjärtat

2014-08-30, 08:43:38      http://nattenshemlighet.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR