The best project you´ll ever work on is you!


Jag ville tro att jag kommit så mycket längre. Att jag hittat en liten ruta mitt ibland alla andra där jag kunde tillåta mig själv att få vara mig, men idag har jag upptäckt hur fel jag haft. Jag är så långt bort, så vilsen att jag inte längre vet hur jag ska hitta tillbaka. Det har behövts många hårda smällar och slag för att jag skulle förstå att detta inte går längre. Anorexian sitter så mycket hårdare än vad jag är stark.
Jag påverkas av saker och ord som jag inte trodde att jag skulle göra.. Jag tycker inte om det alls och det gör mig både ledsen och uppgiven. Vet inte vem som jag ska prata med för mamma blir orolig för precis allting och det driver mig ännu längre ned. Det borde inte vara så, men... så är det.
Jag försöker att sätta på ett leende och säger ingenting om alla tankar och känslor.
 
Samtidigt vill mitt inre skrika ut SNÄLLLA LYSSNA PÅ MIG UTAN ATT SPRINGA HÄRIFRÅN I TÅRAR!
Jag vet inte vilket ben som jag ska stå på längre. Jag vet inte vilken axel som jag ska luta mitt trötta huvud emot längre. Jag känner mig bara vilsen och trött på denna verkligheten.



Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Det har varit så härligt att ha besök, nu ekar huset tomt igen (även när barnen var vakna och lekte kändes det)..
Skulle vara kul att ha dig här någon gång och visa dig runt mitt paradis, tror du skulle trivas jätte bra! :)
Kramar

Svar: Åh det tror jag också att jag skulle trivas alldeles för bra.. så jag skulle gömma mig i en garderob för att aldrig lämna solen och din fina familj. Längtar varje dag då jag tittar in hos dig och alla underbara foton på de små <3 Önskar att jag får råd att åka till dig snart. Förstår att det känns tomt nu när din mamma och bror åkt hem, det blir ju alltid så även om återseendet blir ännu bättre sedan då ni träffas igen. Här är det så kallt nu och det ligger snö ute. Jag mår så mycket bättre av SOL & VÄRME! Snälla ta mig härifrån någon *suck* Enda fördelen är att dagarna blir ljusare av snön. Kom posten iväg.. jag går här och väntar :)
Kramar till dig <3
Lilla hjärtat

2014-01-17, 21:52:11      http://Carrosungar.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR