It´s okey to lose yourself for a little while in books in art.. let yourself get lost


Det är en känsla i brösten som gör för ont. Du säger någonting samtidigt som du förblir tyst. Samtidigt som jag kan känna att det saknas någonting, är jag full utav känslor i ett virr varr.
Jag försöker att inte visa. Försöker att hålla det inom mig för att inte oroa dig, men det värker in bröstet och jag vet att jag går sönder lite mer för varje sekund. Längtar efter så mycket mer än det här.
Längtar långt bort till någon som vet, någon som förstår att tystnad kan skava sönder ibland.
En natt utan sömn. En natt utan vila och jag är på väg ut.
 
Måste komma bort ifrån ångesten. Jag vet bara inte åt vilket håll jag ska gå..Tjockkänslor. Vill springa bort ifrån mig själv. Varför måste det vara så svårt att äta? Varför?!



Nellie

Fina du!! <3 jag hejar på dig! Kram

Svar: Åh.. tack <3Kramar om!
Lilla hjärtat

2014-01-03, 11:26:16      http://bitterfroken.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR