Du finns alltid där när jag minst behöver dig


Ibland är det tryggt att veta att han står där med ett vakande öga
 

Året runt bor han i ett hörn, någonstans, min lilla söta hustomte. Kan inte med att plocka undan honom och visst är det bra med ting som gör en glad.
 
 
 Små hustomtar. De ger trygghet i ett kaos och de ser och hör allt, men ändå tryggt står kvar.
 

Ibland får han byta plats och många gånger kan jag nästan glömma bort att han finns här, men det är känslan som är viktigast. Att aldrig vara helt ensam i ett annars kaos.
 

Min söta lilla nisse. I vått och torrt får du sprida lite glädje och trygghet nu i början av året, kanske även till någon annan. Orkade inte skriva någonting igår. Känslorna var alldeles för svåra..
Vad har ni för drömmar?
 
 
 
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR