Det är helt enkelt inte okej.. du mår inte bra.. du är sjuk gumman!

 
Lagt upp färska spenatblad på en liten tallrik, ett par champinjoner och några tråkiga körsbärstomater.
Försöker att värma dem i micron dem i tron att det ska bli bättre. Delar en clementin och kryper ned i fåtöljen. Täcker mina feta ben med en filt. Ångestens följeslagare.
Ett sms i mobilen ifrån mamma "Jag finns alltid för dig.."
Och här sitter jag med ÅNGEST över grönsaker som inte alls borde vara farliga. Ändå tränger rädslan på.
Kommer jag att bli ännu fetare nu!?
 



Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Ja la det på lådan förra helgen om jag inte minns helt fel, du får gärna hojta till när det kommer fram.. Posten här är så trög så det kan ta ett tag vet jag men jag hoppas det dyker upp innan veckan är slut! Kram

Svar: Hej :) Jag lovar såklart att hojta till så snart posten kommit fram.. den är alltid trög numera så jag går fortfarande och väntar in postbilen för dagen. Annars sover jag mest hela dagarna, orkar inte vara vaken och orkar inte må så dåligt som jag gör. hoppas att det vänder snart och hoppas verkligen att ni piggnar till snart. Jobbigt när det går runt och runt. Magsjuka är nog det värsta som finns!
Många kramar till dig och de små söta fröna <3
Lilla hjärtat

2014-01-22, 16:31:21      http://Carrosungar.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR