Mamma.. är det långt till himlen?


Mamma.. är det långt till himlen?
Om du åker dit efter jobbet kommer du hem
till kvällsmaten då?
Jag vill helst ha varm choklad och ett rött äpple
så mamma skynda dig
för jag kan själv och jag är stor
men den varma chokladen kan bara du mamma.
 
Du vet ju att jag saknar dig när jag är ensam.
 
Mamma.. är det långt till himlen?
Kan vi åka dit någon dag och hälsa på mamma?
Kan vi det.. säg att vi kan det
tar det lång tid att åka mamma, eller bara en sekund?
Mamma.. hur lång är en sekund
för om den är kort så vill jag åka nu
 
Du vet ju att jag inte tycker om att åka så långt.
 
Mamma.. är det långt till himlen?
Hämtar du mig efter dagis
för jag vill så gärna åka mamma
..mamma kommer du snart igen
 
Du vet ju att jag inte vågar vara ensam med honom.
 
Fast inte idag mamma
jag är så trött och mina sockor
blev så blöta när jag sprang över gräset
och letade efter dig mamma
 
Men du hämtar väl mig snart ändå?
 



deniiise :)

Så himla vacker text vännen, otroligt hemsk men samtidigt så himla fin. Den berörde mig verkligen, på djupet.

Kämpa dig igenom mörkret vännen. Ingen moln är så starkt att solen inte kan skina igenom, kom ihåg det.

Tusen styrkekramar.

2014-08-09, 15:29:50      http://flikkand.blogg.se
Maja

Riktigt vacker text gumman!
Sv: House är den bästa tv-serien som finns, enligt mig då. Kan inte få nog av honom!
Kram! <3

Svar: Tack <3 Då tycker jag att du ska fortsätta titta på serien :)
Kram fina dig och fortsätt kämpa!
Lilla hjärtat

2014-08-10, 17:44:16      http://nolicedere.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR