Fortfarande min pensel

 
Sudda ut blyertskonturerna
jag kan teckna nya
men de tog timmar att skapa
 
låtsas tappa vatten på akvarellen
jag kan måla en ny
men aldrig likadan som den
 
kliv på kolteckningen
jag kan återskapa motivet
men det var min dröm
 
skrynkla ihop målningen
riv isär mitt liv
det är fortfarande min pensel
 
jag försöker skissa upp
mitt liv i nya
konturer
 



deniiise :)

Åh, sötis!
Tack vännen! Jag är supernöjd! Är ju inte supermycket mer kvar av lägenheten då vi bor på våra söta små 22 kvadrat men så fort allt är klart kommer resten upp! :)
Ska mejla min nya adress till dig så fort jag adressändrat med, snart så! Ska bli mysigt att få lite mysiga små brev från dig!

Kämpa på hjärtat, tänker på dig.
Kramar

2014-08-22, 09:12:41      http://flikkand.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR