One star to the right

 
 
 
 
Finns det en plats för mig där? Förbi den första stjärnan till vänster och sedan rakt fram.
Igår var jag hos mamma under dagen, klarade inte av att vara hemma. Klarade inte av att vara någonstans och nu väntar en ny dag som redan startat med ÅNGEST! Känslan av att vilja skrika mig hes och slita ut mitt eget hjärta, för jag orkar inte längre!

Lyckades ändå somna till lite då och då när vi hittade ett par filmer som hon spelat in i julas. Bättre sent än aldrig och jag kände mig lite, lite lugnare.. även om endast för ett ögonblick och hur kan känslor ändras så snabbt, så starkt och så tydligt.
Där kunde jag tycka att "Oj, jag har nog gått ned en hel del i vikt!". Både kände och såg ben sticka ut där de inte ska.

Tills jag kom hem och på en tusendels sekund så svällde kroppen upp minst 20kg (ärligt talat så var känslan så mycket tyngre). Jag får inte ihop logiken alls. Nu sitter jag med gråten i halsen. Klumpen av panikångest som river allt starkare inom mig och hjärtat som redan hoppar hej vilt utan några gränser.

Dagen har bara börjat och jag......... orkar inte alls.
 
 
 



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är konstigt det där, hur mycket tankarna och känslorna kan ändras på bara några minuter, ibland sekunder.

sv: Alltså, det var inget större fel på hotellet, bara det att det låg en bit ifrån "centrum". Men för att bara vara och snorkla, sola och bada så var det kanon:)
Men om jag ser till att jag hade velat ge mig ut och gå och fota så var det väl inte toppen, men jag ska absolut inte klaga.

Försök att ha en fin helg nu, och försök att äta♥

Svar: Ja, visst är det! Det blir alltid så när jag kommer hem, att jag får en stark känsla av att jag gått upp hur mycket som helst i vikt och ändå har jag alldeles innan haft en känsla av tvärtom. Hur kan det bli så?
:) Det var visst jag som uppfattade helt fel med hotellet.
Tack rara dig <3 Kram
Lilla hjärtat

2014-04-11, 17:38:24      http://sessie.se
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Jag önskar jag kunde göra något för dig, ta bort all din smärta och göra dig hel! Det gör ont i mig att veta att du mår så dåligt.. Hoppas din fredag slutar bättre än den börjat! Kramar <3

Svar: Du är så gullig som finns och bryr dig, det räcker gott. Svårt att säga vad du skulle kunna göra annars <3 Jag var hos mamma under fredagseftermiddagen och sedan när jag kom hem så var det som om jag svällde upp och jag vet inte varför det alltid känns så, direkt när jag kommer hem till mig. Som om min spegel skulle visa någonting helt annat än hennes!? Svårt att då veta vad som är den rätta bilden och vilken som är fel.. På kvällen kom en fin granne hem ifrån sjukhuset så jag har hälsat på henne en del under helgen. Även om hon inte alltid ser att det är jag, känner hon igen rösten och jag är glad så länge hon finns kvar här. Vi har haft många påhitt under våra stunder när hon var mycket piggare. Hoppas att din helg varit bra finaste!Jag har inte haft så mycket ork till datorn, men tittat in hos dig och fy så folk kan lämna obehagliga kommentarer, försök att släppa det så gott du kan.
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-04-11, 20:37:00      http://carrosungar.blogg.se
deniiise :)

Väger du för lite för att få hjälp?
Vet du vad? Jag tycker du ska få be om att bli inlagd eller liknande för att få upp din vikt. Du klarar ju uppenbarligen inte av det själv & må så dåligt som du säger att du gör är ju inget liv. Vill du ha det såhär resten av livet?
Vad säger folk i din närhet? Och vem har du kontaktat när det gäller att du vill få hjälp för din problem? Ätstörningsställen som Capio, Mando eller SCÄ?

Jag har ingen koll på vad PTSD det är.. Förklara gärna!

Ja, du får gärna skriva så, annars tror jag att jag fattar ändå vad du menar :)
Kramar

2014-04-12, 08:39:12      http://flikkand.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur har helgen gått för dig?

Svar: ..Nu vet du ju redan :) Kram <3
Lilla hjärtat

2014-04-13, 11:21:02      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR