Fighting to hold on and fighting to let go

 
Det gör alldeles för ont!
Kastade saker omkring mig och ville skrika att nu orkar jag inte längre. Försökte förklara, men det är svårt att hitta
orden när allting brottas med mig inombords. Att bli misstrodd, jag kände mig anklagad för att motionera på nätterna bara för att en idiot till granne startat en "utrota mig klubb".
Jag vill bara springa bort härifrån. Sa att jag lika gärna kan börja springa utomhus hela nätterna, nu när du ändå tror att jag gör det igen. Springer runt för att bli smalare.. smalare.. smalare..
Jaga kalorier när sanningen är att jag springer så fort jag kan åt alla håll och kanter.
Inombords.
 
Det som gör mest ONTär att det är du som ska stå vid min sida i vått och torrt. Det är dig som jag så väl behöver allt stöd ifrån, men nu känner jag endast för att springa bort ifrån mig själv.
Du försökte hålla om mig efter att jag satt mig ned igen med filten över hela kroppen och det jag ville som mest  var att låta gråten komma fram, men jag orkade inte.
"Jag älskar dig" sa du och jag sa att jag älskar dig.. tillbaka.. men smärtan inom mig gör så ont fortfarande.
 
imorgon har jag så mycket som jag måste hinna få klart och jag vet inte hur jag ska kunna hantera en lång, ensam natt fylld av ett virr-varr av tankar och känslor.
När det allra sista är att vara kvar i mig själv.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR