Annandag Påsk och en liten kanin på rymmen

 
 
När kroppen vill någonting helt annat än huvudet så är det svårt att hålla sig på benen. Solen är vaken, men oj så trött jag varit under en lång tid nu. Att vilja så mycket, men ändå alltid hamna sovandes dag ut och dag in. Nämnde en önskan om promenadssällskap till en sjö fram och tillbaka eller slingan runt. Orka eller orka inte?
Påsken är snart slut och den har gått förbi utan varken falska påskägg eller levande små fjun. Nu får jag istället leta efter en skuttandes liten Tintin innan jag gör allt för att vakna till lite.. duschen väntar. Hur Tintin fann sin frihet beror på ett snabbt skutt då hon fick sin frukost.

Mamma har jag träffat lite grann, men mest suttit ensam då jag inte gått in till grannen och pysslat om henne lite. Synd och ledsamt att hennes familj inte vill lägga mer tid hos henne för vem vet hur länge hon orkar, men vi har kommit fram till att det inte spelar någon roll att säga något.. tycker så synd om fina A-L bara..
Hemtjänsten säger att det är så skönt att hon har mig.

Jag kan bara finnas där.

Mamma pratade häromdagen om hur orolig hon är över min vikt. Att hon undrar hur jag ska orka sommaren och jag vet inte vad jag ska svara på det. Anorexin slåss med mig dygnet runt och jag kämpar, men min kropp kämpar emot mig.
Nu ska jag leta efter lilla Tintin så at dagen kan börja på riktigt. Med kameran vid en sjö eller inte återstå att se..
 
Gissa vad!
I två hela nätter så har jag legat i min SÄNG under täcket! Ingen som inte vet hur svårt detta under lång tid varit för mig kan ana hur det känns. Två hela nätter UNDER TÄCKET i min egen SÄNG! Ingen ihopkrupen kropp i en fåtölj. "knäck i ägg och ta i trä" så får jag se hur länge jag vågar.
 



Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Efter flera riktigt jobbiga dagar känns den här liiite bättre, jag har orkat lite i alla fall (trots en lilleman som gör allt jobb till det dubbla haha).. Hade jag försökt det här igår hade jag brutit ihop av hans bus, så ganska mycket bättre kanske.
Hur är det med dig?
Kramar <3

Svar: Så skönt att du mår liiite bättre nu <3 Jag vet att jag varit tyst en tid, men jag har inte orkat med mig själv riktigt. Svårt att komma till ro. Håller på med ett brev till dig, har så många tankar och annat.. men det får du se när du får det. :)Haha.. jag har förstått att Lilleman varit riktigt påhittig senaste tiden och har man ingenting att göra så får man, plocka undan, plocka fram, plocka undan.. ja du förstår säkert.
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-04-22, 13:47:09      http://carrosungar.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hon är säkert jätteglad över att hon har dig. Jag önskar bara att du kunde pyssla om dig själv lite mer bara♥

Men så skönt att det gått bra att kommentera nu det senaste. Läste att du hade haft problem inne hos andra också.

Jag är också konstant trött. Orkar verkligen inget alls.

Kämpa♥

2014-04-22, 17:16:48      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR