Små ugglor tittar sakta fram

 
Några kanske vet att jag har sedan en lång tid varit smått förälskad *glädjeskutt*
Ja, i små ugglor så nu har det blivit några ful - söta - ugglor..
Länge haft tanken på att förändra i dessa ramar och nu blev det äntligen av. Återstå att se hur länge de törs stå framme i hyllan! Självkritisk till tusen och det var mest kladd och nu ser jag alla fel, men vad jag ser tänker jag inte tala av. Snopet va?
 
 

Klok uggla eller mest förvirrad?
 
 
Ytterligare en liten parvel saknas i samlingen, sedan är just dessa ramar slut.
 

Hur min dag ska se ut, eller kommer att se ut?
Solen skiner så visst vore det synd att tillbringa den inne. Bråkar med mig själv om att cykla ut eller inte och någon sväng känns omöjligt att motstå. Den anorektiska delen skriker att förbruka kalorier, bränna fett (vilket ännu ändå inte finns i magen) men hallå det är sol ute! Inte ett moln så långt mina morgontrötta ögon kan se.
 



♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: "Det finns fortfarande fördomar, de som tror att man är mindre intelligent om man
pratar genom näsan. Och folk vänjer sig snabbare vid ett avvikande utseende än om
någon pratar konstigt." Det är ett bra citat tycker jag. Stämmer in ganska bra också.
Tack, värmer verkligen att få höra något sånt <3 Jag tror att tjejer som fötts med LKG tar det hårdare än vad killar gör, i de flesta fall iaf. Vi tjejer har oftast större krav på att man ska se ut på ett visst sätt för att bli accepterade, därför är det många tjejer med LKG som inte vågar tro på sig själv, har träffat på flera såna tjejer på internet. Det är verkligen synd, och det blir inte bättre av att skolan beter sig på ett dåligt sätt :/

Svar: Vet inte vad jag ska säga.. Har tänkt på ditt svar några dagar och jag blir så ledsen över att det ska vara så. Verkligheten är många gånger så hård och kraven, förväntningarna. Ord som kan trycka ned vem som helst i skorna ifrån de som inte alls vet vem man är eller hur man borde vara när det borde vara så att vi alla är värda att få älskas för dem vi är. Ingen går genom livet utan små sår på och under ytan, men vi är alla lika vackra! Jag önskar att du har många fina nära vänner och en familj som älskar dig för den du är. Jag tycker att du verkar vara en fin tjej och du ska absolut inte behöva ta emot några fördomar alls.Kram <3
Lilla hjärtat

2013-09-06, 19:44:20      http://idahtt.blogg.se
Yohanna Svensson

Vilken mysig blogg du har, jag har aldrig varit här inne tidigare men tänker absolut komma hit fler gånger. Hur är läget? Allt bra?

Hoppas du känner samma sak med min blogg, kramis! :D

Svar: Tack :) Du är så välkommen tillbaka! Äntligen känns det lite lättare så nu ska jag ut och ta vara på solen och dagen.
ha en skön dag <3 Kram
Lilla hjärtat

2013-09-07, 09:29:47      http://yoyossecret.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR