Hon bor i Underlandet


Alice i Underlandet.
Jag älskar denna boken för dess innehåll. Texterna. Fantasin och alldeles underbara teckningar. Sedan att den är stor och tjock gör allting alldeles underbart. Min kamera har börjat strula senaste tiden, men fick lite fotat innan både jag och den gav upp.
 

Ni måste försöka hitta denna upplaga! Klart värd att få bo i hyllan tycker jag. Min ligger fint ned  :)
 

Kramar till alla ni fina.



Dedde

Ååååhhh lilla grisen - har velat haft en i hela mitt liv! Jag är verkligen taggad till att köpa en! Enda problemet är bara att jag inte vet hur länge jag kommer att bo hemma och vill inte tvinga en stackars liten knorren att bo i lägenhet! :(
Åh jag har också haft kanin, så mysigt!
Kämpa på tjejen!! <3

Svar: Du kan ta med lille grisen ut på promenader :) Tjejen som har minigris har ofta med Alma ut så det är inga problem att bo i lägenhet då, Alma älskar att bada och när du fortfarande bor hemma så kan nassen trivas alldeles utmärkt i trädgården. När du en dag skaffar lägenhet så kanske det finns någon park eller grönområde där ni kan mysa, eller så duger en säng långt, hihihiiii.. Tycker verkligen att du ska fundera över det :) Tack gulledig! Det är svårt att kämpa på egen hand, får inte ens någon att prata med då de säger att min vikt är alldeles för låg. (just nu vill jag bara skriiika att jag är fet!) Tar en stund i taget. Många gosiga KRAMAR <3
Lilla hjärtat

2013-09-13, 09:56:30      http://deds.blogg.se
johanna

Åh vilken underbar bok!!
Ser lite läskig ut samtidigt

sv: Jag har inte varit och tittat på en katt, även om jag hade velat! Men där blandar du ihop mig med någon annan finis. Dina ord når in i mig, jag hoppas på att kunna stå där en dag och känna att livet också är till för mig. Så synd att höra att du gjort så många självmordsförsök, det är hemskt verkligen. Fortsätt kämpa mot anorexian finis, en dag vinner du! En dag är du frisk, och starkare än någonsin. Tack för alla fina ord, det värmer verkligen <3

Svar: Ja, det kanske jag gjorde :) Misstolkade kommentaren ovan. Du kan alltid skriva till mig om du vill och känner att du orkar. Livet finns för dig glöm aldrig bort det och jag har kommit bort ifrån allt som har med självmordsförsök och liknande.Jag tror på dig! Kramar om <3
Boken är inte alls läskig och det är bara en fantasi hihi..
Lilla hjärtat

2013-09-13, 10:33:19      http://overklighet.blogspot.com
Dedde

Åh tack vännen, håll ställningarna i lilla landet lagom ;) <3

Svar: Hihi.. jag ska försöka så gott jag kan. Håller hårt i lätt&lagom landet :)Du får ta med lite extra till mig ifrån fjärran land <3
Lilla hjärtat

2013-09-14, 09:54:19      http://deds.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR