En dag att andas varje andetag som om det vore det första

 
 
Sluta spring efter att nå det där perfekta idealet. Smal är inte lycklig. Jag lovar!
Snälla sluta räkna kalorier eller ägna dygnets alla timmar till att mäta millimeter kring varje hudparti för det är inte ett liv att sträva efter. Kanske du tänker att du bara ska gå ned ett par kilon, men det fungerar inte så.
Jag har missat nästan hela mitt liv på dels incest, andra övergrepp och anorexia. Även om det många gånger känns helt omöjligt att ta mig framåt (ja det är väl nästan alltid så det känns), men jag kan inte sluta drömma. Sluta hoppas. Nu är det helt okej att krypa in under favoritfilten och andas hösten. Nästa månad fyller jag år så visst är väl månaderna inte så grå ändå?
 



Caroline

Gud vilken fin blogg du har! Bilderna du lägger upp ger verkligen insperation, och när du skriver ner dina tankar så tänker man till lite extra. Det är svårt att beskriva känslan jag får när jag tittar in på din blogg, men den är verkligen positiv! Lycka till med allt <3

Svar: Åh så glad jag blir! Dina ord gjorde helt klart min dag så mycket ljusare :)Kram <3 och ett stort tack!
Lilla hjärtat

2013-09-02, 15:22:57      http://carolinefvs.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR