A bird doesn`t sing because it has an answer it sings because it has a song


Så föll jag tillbaka i det där mörka hålet igen. Spenderat förmiddagen med att cykla fram och tillbaka, inte kunnat äta någonting alls och ändå känner jag mig 20kg.. nej 40kg fetare om inte mer! Det kan inte vara möjligt. Det är inte möjligt så mycket kan min lilla ärthjärna förstå, eller inte alls. Logiken går inte alls ihop med känslorna.
Andas. Andas.......... a n d a s...
Det är anorexispöket som lurar bakom hörnet. Jag har fel, mina känslor är fel. Eller?
Allt jag ser i spegelbilden är fett & fult & äckligt.
24 grader i skuggan och ändå blev dagen nu så totalt FEL!
Någon som kan hjälpa mig att komma på rätt spår?



Rosanna

Du klarar det här, du är stark!<3

Svar: Tack för att du tror på mig när jag själv inte gör det.. men försöker att inte ge upp utan kämpa vidare <3 kram
Lilla hjärtat

2013-09-07, 16:49:50      http://rosyy.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR