När morgonen ger dig en ny chans att leva som du vill

 
Fick otäck hjärtklappning igår kväll, igen. Inte sagt så mycket om det varken här eller någon annanstans. Obehagligt. Efter några nätters trötta, orosfyllda och framför allt sömnlösa nätter så ska jag ta mig ned till mamma idag. Hon har lillkillen hos sig några nätter denna veckan. Självklart så måste jag passa på att få mysa till det lite extra. Tiden går så fort och snart kanske jag blir en "gammal tråkig faster", hihii.. Nej nu ska jag inte ta ut det i förväg.
Måste tränga undan alla de där jobbiga känslorna och tankarna. Himlen är nästan klarblå och det är frisk höstluft ute. Klar att inandas. Vet inte varför bloggen har krånglat den senaste tiden, så hur detta inlägg kommer att se ut återstå att se. Hoppas få post idag, till den som vet så talar jag om det för dig när det kommit fram. Lite orolig över att de kommit vilse?
Annars funderar jag mycket över hur jag vill min blogg ska se ut. Så jag tar gärna emot alla tänkbara funderingar, önskemål eller frågor, idéer. Den kommer fortsätta vara för min egen skull och jag önskar egentligen att jag haft den så mycket längre tillbaka, då det är bra att kunna titta tillbaka. Förstå lite bättre varför och hur jag reagerat och agerat på olika saker. Tror verkligen att det kan vara nyttigt. Att se både bakslag och framsteg.
Även om det känns som om jag bara faller baklänges numera. Igen..
 
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR