Saker ni inte visste om mig


Jag vickar på fötterna när jag inte kan somna
Jag begravde småfåglar och husflugor när jag var liten
Jag döpte alla husflugor till Pelle
Jag klädde ut mig till en smurf med en stoppad strumpa på huvudet
 
Jag trodde länga att mina ögon var blå, men de är blå-gröna
Jag är 1.74m över havet och ändå ser jag inte stranden mer än i drömmarna
Jag älskar att fantisera om saker och ting
Jag är rädd för eld och djupt vatten
 
Jag har varit nära att drunkna i havet
Jag var många gånger livrädd när jag tågluffade
Jag ville bli författare, konstnär, delfinskötare och ridlärare när jag var liten
Jag drömmer om att simma med delfiner
 
Jag skulle vilja hoppa fallskärm och åka luftballong men
Jag är höjdrädd
Jag blir lite irriterad om jag upptäcker att de missat färga en liten detalj i tecknade filmer
Jag förstår inte vitsen med Ahlgrensbilar i olika påsar efter färg, smakar de så olika?
 
Jag är grym på pussel
Jag brukar sjunga på nätterna när jag inte kan sova
Jag tycker inte om när andra tuggar med öppen mun
Jag skulle ta med mig papper, penna och en kamera till en öde ö
 
Jag blev förtvivlad när min älskade Snobben trillade i en damm och mamma hängde upp honom i ÖRONEN för att torka
Jag vågar inte tända en gammal hederlig grill
Jag blir helt tyst när någon säger att de inte hör vad jag säger
Jag måste kämpa för att inte skriva världens minsta namnunderskrift
 
Jag funderar på att tatuera mig
Jag älskade att skriva långa berättelser när jag var liten
Jag har gått fram till en främling och sagt att han är söt
Jag längtar efter att göra snöänglar
 
Jag får lätt hicka av färska champinjoner
Jag är född skorpion och har en tvilling
Jag skulle vilja vara ditt gosedjur om jag fick välja djur
Jag undrar om det är någonting speciellt som just du vill veta om mig?
 



Dedde

Sv; åh tack vännen, dina ord värmer och betyder så mycket <3
Åh har du något hum om vad du skulle vilja göra? Jag har 11st ;)
Jaaa, kärleken är fiiiiin!! :D <3

Svar: Så lite så gumman <3 Det är en otrolig resa du gjort och jag är stolt över dig :) Nej jag vet inte riktigt, men funderar lite på en fjäril och vad var det mer jag har haft i tankarna? Lite för trött när jag inte kunnat sova tror jag.... får återkomma när hjärncellerna vaknat :D Ha en fin dag vännen <3 Kram!
Lilla hjärtat

2013-11-14, 07:53:24      http://deds.blogh.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR