Next time you look at yourself in the mirror, instead of saying something negative about yourself say something positive


 
Fredagmorgon och det känns lite bättre. Hjärtat är inte lika tungt som igår. Började en sen kväll igår med att sätta på ytterligare en film. Vit Oleander som jag inte sett på så länge, men till slut stängde jag ändå av. Behöver sömnen och även om jag trodde att jag aldrig skulle kunna somna, så gjorde jag det. Och varför berättar jag detta helt ointressanta virrvarr? Morgontrött och frusen.. Mycket som jag både vill och behöver få gjort idag så snart måste jag  vakna till lite grann.
Jag ska försöka hålla kvar denna känslan som jag har. Krama den lite lätt, men ändå lagom hårt för att den inte ska springa bort. Ni vet väl att känslor inte bits, de gör bara för ont om ni kramar er fast vid dem för hårt. Tänk dig själv om någon tar ett hårt grepp och vrider runt dig som en trasa. Det gör ju jätte ont och klart då att du skulle bita tillbaka! Idag ska jag försöka tänka positiva tankar. Försöka.. försöka..
 
JAG SPARAR PÅ KÄNSLAN OCH LÄGGER DEN I MIN FICKA.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR