Hur mycket orkar ett hjärta bära?


Begriper inte hur kroppen kan hålla sig uppe längre. Så trött att jag mår fysiskt illa och ändå kan jag inte komma till ro. Ständigt i rörelse och jag inser att det börjar gå åt helt fel håll. Känner att jag tappar all kontroll över både mig själv och allting runt omkring. Vet inte längre vem jag är, eller om jag någonsin har vetat.
Alla tankarna far runt och rummet snurrar.
Jag vill lägga mig och sova i tusen år, men denna grymma oro i kroppen.
Känner bara fett på hela kroppen mest hela tiden. Visst kommer det något litet ögonblick då jag ser lite annorlunda ut, för det kan inte vara så. Det där kan inte vara jag.
Mina ben är äckligt tjocka. Vågar inte lita på spegelbilden som skymtar förbi när jag inte kan stå still.
 
Jag försöker verkligen, jag gör verkligen det, men jag vet inte hur jag ska komma vidare!
Allting skrämmer mig och jag känner mig så liten, så liten.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR