You are more than what is hurting you inside

 
Fryser enormt. Sökt mamma på telefon för att höra ifall vi ska ses eller inte. Natten blev lång och utan sömn, men solen skiner och jag ska göra allt för att ta vara på den. Jag har satt mina egna små mål inför denna veckan. Saker som jag vill klara av och som jag längtar efter att göra. Så håll tummarna på att jag får lite plats för mina stunder, några utan anorexiångest. Nu på morgonen har jag fortsatt med att rensa ur kläder som nu får gömmas i förrådet över sommaren. Fryser jag så blir det tröja på tröja istället.
Idag vill jag ta med mig kameran ut och krypa runt i naturen. Jag har en viss tendens till att bli ett med naturen, eller djuren, när jag sjunker ned på deras gräsnivå. hihi..
Idag ska jag göra allt för att tränga undan tjockkänslor. Tror till och med att jag är lite vän med mig själv just nu.
..men det är svårt med maten, måste jag erkänna.
Jag vill försöka koppla bort de jobbiga känslorna som jag haft den senaste tiden, lite mer än annars. Att jag känner mig lite bortglömd. Lite ensam, men jag vet inte varför. Kämpar jag inte tillräckligt?
Jag gör mitt allra bästa. Slåss emot anorexian.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR