Sometimes the harder you fall the stronger you rise

 
Lilla söta Sofie fick mig att minnas om ett liv som kunde varit nu. Underbara hästar. Sommar. Frihet i en liten ask som jag brukar säga. Du vet hur mycket jag saknar och älskar dig gumman!
idag har jag haft vantar på mig i Maj månad. Ge mig riktig värme nu! Varit ute och fått lite ärende gjorda, lilla Tintin har fått nytt hö. Så nu blir det gott-gott för henne. Annars går tankarna hit och dit som vanligt och allting annat går inte alls bra nu. Tror att jag har gått ned lite i vikt, men jag lovar att imorgon skulle jag säkert säga helt tvärtom. Knepigt det där.. med känslor som blir så fel.
Saknar vänner någonting enormt mycket, men det är svårt att få ihop allting när kampen är så hård inuti.
Jag vill känna mig fri som en fågel, men jag sitter fast i min bur. Hatar detta!
Imorgon ska jag göra allt för att ta vara på dagen så mycket jag kan, på det allra bästa sättet. Det måste bli bra, eller lite.. lite bättre. Jag har lärt mig att inte hoppas för mycket.
En dag vill jag stå så mycket starkare än jag någonsin gjort. Är det möjligt även för mig?



Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Ja absolut, du är så duktig och det skulle vara jätte kul att få se resultatet!
Åh vad härligt att höra! Jag hoppas livet blir ljusare för dig nu med sommaren, att du kan få må bra! Är det något kan du alltid maila (mailen ser du ovan)..
Kram <3

Svar: tack så roligt.. vem vet när det dyker upp någonting, men jag lovar att du kommer att få veta på ett eller annat sätt :)Kram <3
Lilla hjärtat

2013-05-24, 21:35:06      http://carrosungar.blogg.se
elin

sv: fast....de frusna jordgubbarna kan man ju inte äta, det var dem det va hepatit a bakterier i.. :(

Svar: läste alldeles nyligen att det är helt okej att äta de frusna nu.. eller värma/halvtina dem aningen, men inte samma sak. Snart kommer de färska :) eller de har redan börjat komma! kram <3
Lilla hjärtat

2013-05-26, 17:09:27      http://sssmiley.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR