Den lilla stenen

 
Den lilla stenen
en magisk symbol
som påminner om den dagen
då hela världen rymdes
i en ask
och framtiden tycktes
o k r o s s b a r
 
ligger den kvar i din hand?



LS

Hej tjejen, hittade din blogg via de "sjuka" jag fortfarande inte kan låta bli att surfa runt på. Vet inget om dig, men förstår att du haft det tufft. Det jag fastnade för var dock dina vackra bilder! Tecknar du åt andra/på uppdrag också?

//älskar realistiska blyertsteckningar

Svar: tack :) ja in den mån jag orkar så har jag beställningar och liknande. Har det fortfarande enormt kämpigt, men jag tänker inte ge upp!kram
Lilla hjärtat

2013-05-09, 19:26:52     
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack så jätte mycket goa du!
Jag hoppas du får en fin måndag med mycket solsken & 'måbra'! Kram

Svar: Tack rara dig! KRAMAR OM DIG <3
Lilla hjärtat

2013-05-13, 10:45:53      http://carrosungar.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR