You Never Know How Strong You Are Before Trying

 
Ibland glömmer jag bort vem jag är och vad jag har att kämpa för..
Jag är så glad över dem som står vid sidan och stöttar. Jag är inte ensam, men jag känner mig ensam.
Det är bara jag som kan ta mig ur detta, men det di inte kan förstå är att jag klarar det inte ensam.
Hur ska jag som inte ens orkar stå på mina egna ben, klarar av att slåss emot anorexin och allt som
ligger djupt där bakom. Är det meningen att jag ska klara det själv. Då.. ska jag ge upp då?
Ibland kommer jag på mig själv att ropa "hej kom och rädda mig!"
..............men det finns ingen där.
 
När andra stressar mellan jobb och fritid. Då stressar jag runt bland mina ångestskrik och tårar. Och jag vet inte
hur jag ska kunna få dem att förstå att jag inte klarar av detta längre. Balanserar på en tunn lina nu och det är
en tidsfråga innan jag faller hårdare än hårdast. Då är det försent att lägga på plåster och blåsa bort det onda.
Det ligger mycket djupare än så. Mycket djupare än vad någon annan kan se.
 
Idag har jag försökt göra någonting för att fördriva tiden, eller tränga undan tankarna lite. Men det är svårt.
Svårast är att sitta tätt intill alla andra utan att våga visa hur jag mår. Utan att göra någon besviken med mina
tårar. Så jag stänger inne dem och jag vet att det är så fel, så fel. Ärligt talat så är jag rädd för att känna.
Känna fullt ut. Kommer jag att gå sönder då? Kommer jag att falla ihop i en trasig hör och bara vara i vägen?
 
Någon dag ska jag lära mig att släppa fram alla känslorna. Någon dag ska jag visa mig stark, genom att
visa mig svag. Precis som jag är. Egentligen. Om någon vågade stanna kvar och se mig i ögonen.



juliajensen.se

Jag kommer aldrig tvivla på dig och din förmåga att lyckas ta dig ur detta! Jag vet också att det finns något oerhört vackert och starkt inom dig, och att du till slut finner din egen kraft att en gång för alla bli en mer välmående version av dig själv.

Jag finns här för dig, alltid och hela tiden! Du är en ängel i mina ögon, och änglar bör vi vara rädda om.
Kraaaaaaaaam <3

Svar: tack gumman.. och jag finns här för dig <3Kraaaaaaaaaam <3
Lilla hjärtat

2013-03-17, 06:47:15      http://juliajensen.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR