Weeds are flowers too. Once you get to know them

 
Det är lättare att gräva ned sig i en grop och aldrig titta fram igen. Sluta stirra mig i ögonen ditt monster!
Det är så mycket lättare att ligga oberörd under jorden än att försöka hålla balansen ovanpå.
 Sluta stirra mig i ögonen ditt monster! Jag kämpar hela tiden så vad mer kan du begära!
Jag vill krossa varenda spegel, bara för att slippa de där stirrande ögonen.
Stirra mig inte i ögonen ditt äckel!
 
Försöker att låta bli klockan. Vill vrida den tillbaka, eller framåt. Om den bara kunde sluta stå still.
Sluta stirra mig i ögonen ditt feta äckliga monster!
Jag någon tala om för mig hur man lagar det som är sönder? Vilket lim som är bäst.. eller ska det alltid
vara såhär. Varför kallas det rusningstrafik när livet ändå tycks stå still på samma spår, hackande?
Stirra mig inte i ögonen ditt feta fula äckliga meningslösa monster!
 
Här står jag och skriker löjligt åt en spegelbild utan att få någon respons alls.
Så sluta stirra mig i ögonen för jag vet, jag är fet ful äcklig meningslös och löjlig. Patetisk.
men.. jag vill bara få veta hur jag kommer ur detta helvete!
 
Så har jag återigen misslyckats med att lägga mig tidigt. Tidigt i sängen. Borde ta ett par värktabletter emot
huvudvärken, men vätska känns inte som högsta prioritet just nu.
A N O R E X I A
Jag hatar dig för att du
F Ö R S T Ö R
för mig!
 
Orkar inte slåss längre! Orkar inte slåss..
Gör mina ord någon skillnad eller suddas de bara bort. Av gråten?
Allting är en del av någonting. Jag är en trasig del av gråten. Ingenting mer. Usch, vad jag låter ynklig, men jag
behövde få skriva av mig lite,
Så sluta stirra mig i ögonen ditt feta fula äckliga meningslösa löjliga patetiska monster!
 
Du har redan lyckats. Jag känner mig..............................................................
F Ö R T V I V L A D
 



thespotlessmind

<3 stor kram till dig!

Svar: :) Kramar tillbaka!
Lilla hjärtat

2013-03-21, 12:19:38      http://www.thespotlessmind.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR