Kroppen strejkar

 
Vad är det som händer?
Flera gånger på morgonen svartnade det för ögonen. Jag mindes ingenting. Sedan svartnade det för
ögonen igen och igen.. och igen. Jag mindes ingenting. Saker försvann på de underligaste sätten,även
om jag visste att jag inte rört dem.Eller? Hittade saker både i badrummet (vanligen i ett skåp i köket)
eller i lådorna i badrummet (vanligen i hallskåpet) andra stod framme på byrån (vanligtvis i en helt annan
låda i ett helt annat rum. Utan någon logisk förklaring, mer än minna svarta minnesluckor.
Blev lite rädd! Säger kroppen ifrån att den inte orkar längre?
 
Mamma satt hos mig en stund. Jag somnade i fåtöljen. Såklart, helt slut.
Nu sitter jag och trycker ned gråten. Ibland kan jag börja gråta för ingenting.. Hur jag mår, egentligen.
 
Känner mig krossbar. ÖMTÅLIG!
Jag har känt mig så ensam så det gjort ont. Som om det inte spelar någon roll ifall jag....... försvann.
 
 
 
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR