Faller hårt nu



Slit mig mig i tusen stycker. Trampa sönder mitt hjärta och dra sakta och plågsamt
ut den lilla biten av en liten rädd själ som gömmer sig långt därinne.
Trampa på mig. Kasta mig i väggen och skratta åt min kraftlöshet medans jag sakta
kanar ned längs tapeten. Skratta åt fläcken som lämnas kvar på ett kallt golv när ni går
härifrån. Bort ifrån mig.
 
För det spelar ingen roll längre. Jag faller hårt nu och jag tycker inte om ens den lilla
biten av det som blev kvar av mig när anorexin åt upp resterna efter alla sexuella övergrepp.
Jag är trasig.
Hittar ingen mening längre.. men jag önskar att jag kunde finna en väg tillbaka till
långt innan det här.
 
Hjälp!
Jag faller hårt nu!
 
Om någon har ett litet ord till hjälp så snälla, snälla berätta. Låt mig höra..
Vill ni inte skriva en kommentar, okej att vara anonym. Annars har ni min mail adress överst till
höger på min blogg.
 
 
Om någon vill.......................................................................................................?






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR