You know that feeling when you´re happy for so many reasons but still sad of something small


Året närmar sig sitt slut och ett nytt träder in. Så många förväntningar, så många önskningar om hur det ska bli.
Jag vågar inte drömma för mycket när jag vet att fallet blir så mycket hårdare om jag tappar balansen. Medvetet har jag inte skrivit så mycket, eller ingenting alls om just förväntningar. Drömmar.
Befinner mig i ett inre kaos och skörare än på länge. Ska jag vara ärlig emot mig själv så har jag befunnit mig där nere väldigt länge. Längtar mest efter våren och sommaren, eller i alla fall lite snö som gör dagarna ljusare.
Lyckades trilla nedför en trappa på självaste julafton så att gå ut på långa promenader är inte det första jag tänker på när jag vaknar.
Yr.. tror det är vätskebrist. Lagt isbitar i frysen. Som om det inte är lika "tillåtet" att dricka annars.
Jag vill krypa ur mitt eget skinn. Tillbringar varje sekund med att tränga undan allt som har med tankar och känslor att göra. Mår inte alls bra................................................. inte alls bra.



Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Hej!
Det har kommit tillbaka till mig så så fort jag har friska barn ska jag ta mig iväg och posta det igen (och denna gång komma ihåg att skriva Sweden.. Gaaah så typiskt mig!!)
Hoppas allt är bra med dig annars och att du haft en riktigt mysig jul! Kramar

Svar: Hej!Så glad jag blir att den kommit tillbaka till dig och inte till någon annan.. bara att vänta hihihii.. Jag kämpar på så gott jag kan och nu är det snart ett nytt år. Känns lite overkligt, tiden går så fort samtidigt som den kryper fram. Önskar dig ett gott nytt år vännen. Antar att det blir ett lugnt firande med sjuka barn?
Kramar <3
Lilla hjärtat

2013-12-30, 19:33:06      http://carrosungar.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR