Tankarna vandrar till allt det andra långt bort ifrån det här


Snälla, kan jag inte få sova. Kryper i hela kroppen och tankarna spretar åt alla håll. Längtar efter någonting så långt ifrån det här. Längtar till förändringar och att bara få vara mig utan anorexia, utan ångest, tårar och ensamhet. Jag vill så mycket mer än det här.
Stackars granen vinglar till allt oftare när jag närmar mig för mycket. Jag trodde att jag var helt knäpp som lät mamma övertala mig till att binda fast granen, binda fast granen. Hallå en GRAN! Så får det bli när benen inte håller uppe mig. Tragiskt och komiskt på samma gång.



Terese

Vet inte varför jag gick in på din blogg, men något fick mig att börja läsa lite av det du skrivit & mina ögon fastnade på de fina kort du lagt upp. Du har verkligen gåvan att förmedla dina känslor i skrift och väldigt fina kort. Vill bara säga att jag hoppas att du finner din väg. God Jul Terese

Svar: Åh tack! Verkligen, så gullig du är! Ha en mysig jul fina :)Kram <3
Lilla hjärtat

2013-12-18, 21:10:36      http://detaljqvinnan.se
Nellie

Hej fina du! Jag kämpar också mot anorexi, förstår dina tankar och känslor inför julen, det är så svårt. Jag hoppas och tror att du kommer klara det här! Du verkar vara en stark fin tjej!
Kram <3

Svar: Hej..Ja just julen är svår för många av olika orsaker. Hoppas att din jul var och är så bra den kan vara :) Tack!
Kram
Lilla hjärtat

2013-12-24, 13:31:11      http://bitterfroken.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR