Smått ni kanske inte visste om mig

 

Jag har lyckats cykla på en stillastående bil. Bara för att den hade hunnit dyka upp på infarten under tiden som jag var ute och i farten studsade jag emot.. pinsamt! (det fanns en hög häck emellan..)

 

Jag älskar teddynallar, även de som egentligen är teddykaniner. Så söta att jag smälter,

 

Jag har lyckats kasta iväg en bunke över mitt huvud för att nå målet. Huvudet på någon annan (det var meningen så jag är inte våldsam, hihi..)

 

Jag har obehag för spindlar. Inte så att jag skriker och springer därifrån, men jag vill inte ha någon i rummet när jag ska sova. Kan trilla ned ifrån taket, krypa i ansiktet.. Usch! Låter någon snäll människa ta hand om dem. Omedelbart för vem vet vart den tar vägen annars!

 

Jag har suttit och sjungit för mig själv under en lång tågresa. När jag sedan fick veta att alla runt omkring mig hade lyssnat. Inte meningen, inte meningen. Tur att jag befann mig utomlands så att jag springer på dem igen är inte troligt. Hoppas jag.

 

Jag kände mig smått pinsam när jag tappade min mapp med alla teckningar inför "hela skolan", som satt ute i solen. Där sprang jag som ett litet fån och jagade dem i vinden. Så fort jag var nära att få tag i ett alster kom vinden och tog den längre bort.

 

Jag skulle vilja baka cupcakes. Så där riktigt fina och pyssliga. Och sedan ge dem till någon jag tycker om. Aldrig bakat sådana. Kliar i pysselfingrarna mina.

 

Jag trivs bäst med att sitta och teckna, måla, pyssla och liknande för mig själv. Har tillräckliga krav på mig själv så det räcker och blir över.

 

Jag kan lätt försvinna in i ett drömläge då det är svårt att nå mig och jag glömmer bort allting. Så vad var det jag skulle göra nu?

 




emma

SV; ja det är dem :) Tack så mycket!

Åh jag tycker om sånhär random info om bloggare som man inte visste :)

Svar: hihii.. är det någonting du vill veta eller så är det välkommet att fråga!kram <3
Lilla hjärtat

2013-04-08, 17:38:56      http://laviedapresemma.blogg.se
elin

sv: glad du gör mig, massor av kramar!

2013-04-08, 20:58:04      http://sssmiley.devote.se
elin

sv: glad du gör mig, massor av kramar!

glömde ju bort att jag själv bytt adress, men nu blev det rätt haha

2013-04-08, 20:58:24      http://sssmiley.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR