Jag vet ingenting och det oroar mig

Egentligen skulle jag berättat om hur dagen varit. Efter att jag strax efter kl.04:30 fick ett par timmars vila och idogt städande. Oroligt vandrande fram och tillbaka. Tankarna på så många olika håll tills mamma kom på eftermiddagen och vi gick ut lite i solen. Jag kunde känna att jag tagit mig lite, lite över vattenytan.
Jag kände mig friare än på så länge att jag inte ens minns hur det kändes.
Det var skönt och krokusen blommar, snödropparna tittar under lugg och jag pratade på om allt och ingenting.
Visst gjorde det ont i ryggen och kroppen var trött, men jag ville ändå vara ute.
 
Tills jag kom hem. Tittade på mina grå-lila händer och påminns om att jag inte fått någonting i mig.
Jag ville börja gråta för jag vill ju klara detta. Jag vill klara detta nu!
 
..men just nu känner jag mig ensammast i hela världen och jag vet inte vad jag har gjort för fel?



juliajensen.se

hallå jag har mejlat dig tre gånger nu!?!?

Svar: men varför kommer dem inte fram? Jag har sänt ett mejl med min andra mejladress, testa den. Det sitter väl en dum kråka på linjen...Kram <3
Lilla hjärtat

2013-04-03, 20:59:01      http://juliajensen.se/
juliajensen.se

jag har precis testat din andra adress! <3

Svar: den gick bra <3
Lilla hjärtat

2013-04-03, 21:10:38      http://juliajensen.se/
En flicka som är stark

Kämpa tjejen. Jag har själv blivit frisk från anorexia. Det går verkligen!

Svar: tack <3 Kram
Lilla hjärtat

2013-04-03, 22:30:49      http://jessi91.spotlife.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Stor kram. Är säker på att du inte är ensam och har många omkring dig, men känner väl igen känslan. Hoppas du kan övervinna din kropp igen och ta över från Anorexian. KRAMAR

Svar: tack!..men jag är väldigt ensam, i alla fall om dagarna och det kan många gånger vara riktigt kämpigt. Då måste jag slåss emot mig själv hela tiden utan att ha någon annan att bolla tankarna med. tusen tack, det känns skönt att höra!
kram
Lilla hjärtat

2013-04-04, 20:04:56      http://lottizdays.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR