Du ger mig dina andetag av liv

 
Du dansar mellan livets alla bekymmer
och dricker dig berusad på glädje
mellan dina ord svävar melodier
som får leenden att tändas
 
dina dagar har aldrig varit långa
då intrycken avlöser varandra
och jag älskar hur dina ord alltid
gör det lättare att leva
 
vännen, du utstrålar liv och jag
kommer att snubbla över din handled
för dina upplevelser fyller böcker
som jag skriver i tystnad om nätterna
 
du brukar dela din tid med mig
hjälpa mig att se magin i livet
och när alla spår av lycka försvunnit
leder du mig till solskenet igen
 
utan dig hade jag förlorat livlinan
tappat tråden och hamnat fel
flera tusen gånger om



Sussie

Du skriver så underbart , en liten tår i ögat snyft... De är inte bara en pågående förkylning....kramar nattens mörker.

Svar: Kram sötis <3
Lilla hjärtat

2013-04-22, 23:18:39     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR