Här är jag

 
 
Ligger ihopkrupen i soffan. Ute har naturen blivit grå och tung.
Längtar efter ljus i mörkret, okej att tända ljus, men jag längtar ändå efter värme igen.
Året har bara försvunnit utan att jag har hunnit med. Kämpar på med anorexian, men det är svårt.
Riktigt svårt.
Ensamma tårar.
Julen närmar sig och den kan väl inte bli sämre än förra året?
Siktar in mig på en mysig julafton, vill så gärna!
 
Mamma är orolig och säger ofta att jag måste äta, rädd jag inte kommer att klara mig.
Själv känner jag mig mest.. förlorad i mig själv. Det är svårt att hitta tillbaka till mig själv, när jag
inte vet åt vilket håll jag ska gå. Någonstans kan jag kanske inse att vikten är på tok för låg, men ändå
får jag inte ihop bilderna med känslorna och denna ständiga trötthet.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR